Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Begin

Een klein beginnetje is gemaakt. Nog drie maanden te gaan en de babykriebels beginnen een beetje te komen. Mijn oude babydekentje, waar ook mijn zusjes onder hebben gelegen, is gewassen en het eerste kledingstuk voor nieuwe spruit gleed gisteravond van de pennen.


 Deze longies breide ik met wol en volgens patroon van Greetje. Hij voelt heerlijk warm en zacht. Perfect voor een winterspruitje. Nog even de einddraadjes wegwerken en er kan een nieuw project op de pennen.

Note: wil je nu ook graag een paar longies, maar kun je niet breien of laat je het liever een ander doen, kijk dan eens bij DeKleinsteSokkenFabriek. Hier vind je kant en klare longies of kun je er een op maat laten maken.

8 opmerkingen:

  1. OH, wat gezellig die kachel!!! Ik kan helemaal niet meer op je handwerk letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, mooi. Lief. Warm. Je hebt een gelukkig spruitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief broekje (sorry, ik noem het een broekje, geeft niet hè?)
    En wat een toffe kachel zeg. Dekentje is uniek, wie heeft dat nog? Die baby boft maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig... wat een heel mooi warm broekje en wat een heerlijkheid die kachel. En al nesteldrang?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk broekje ja! Nou ja, longies, maar het lijkt op een broekje :-) Die baby zal geen koude beentjes krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto van de houtkachel. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi broekie!
    Bedankt voor het linken.

    BeantwoordenVerwijderen