Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Hieperdepiep

Afgelopen weekend werd onze kleine dame drie jaar. 

Ojee, wat gaat de tijd snel, cliché. Dat betekent dat ik zelf ook ouder word. Eind januari werd ik veertig (ziet er beter uit dan 40). Reden voor een klein feestje. Samen eten vind ik altijd super fijn. Deze keer nodigden we iedereen uit voor een (late) lunch. Niets ingewikkels, een aantal soepen met salade en brood Naast de standaard tomaten en groentensoep maakten we dit keer ook wortel-linzen soep, Hier vind je het recept en het is een echte aanrader. Zelf doe ik er bijna geen chili in en geen zuivel zodat echt iedereen hem lust. Ja, zelf de kinderen vinden hem te pruimen.

Kijk, dit kreeg ik van mijn zusje.
Een ketting van een glinsterende steen, gevonden op onderstaand strandje van de zomer in Zweden. Wat een heerlijke plek is Lilarp aan het Kosen meer.

Normaal draag ik geen sieraden, op een ring na die ik van mijn ouders kreeg toen ik 18 werd, maar deze ketting is voor mij wel heel bijzonder. Dank je wel zusje!
De rest natuurlijk ook bedankt voor alle leuke dingen (geen jaloezie nu hè), maar vooral dat jullie altijd weer dat pokke end reizen om alle feestjes met ons te vieren. Dat is mij nog het meeste waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten