Pagina's

donderdag 9 april 2015

Andere plannen

Ooit stond op deze kale plek een kasje. Ooit stond op deze plek een konijnenren met hok. Ooit lag op deze plek een pad.
Het kasje was niet bestand tegen de wind, maar de fundering, pad er omheen en het worteldoek met aarde op de bodem lagen er nog eeuwen. Dan maar gaas er om heen en je hebt een grote konijnenren. Nee, dat was ook niet zo 'n succes.  In ons hoofd planden we een grote tunnelkas. Toch weer verandering van plannen. Het voetbalveldje wordt uitgebreid.
Tijdens de Pasen was er een grote opruim actie.  Pfff, wat een troep en help me herinneren dat ik nooit meer worteldoek ga gebruiken. Wat een rot spul om weg te halen en zeg eerlijk, wie wil er nou plastic onder zijn aarde?
Dinsdag bracht ik een kar vol naar het afvalsorteerstation. Zo, opgeruimd staat netjes.
Ik probeer  serieus achteruit te rijden terwijl Lief een koek jat. Volgensmij denkt ze dat ik het niet in de gaten heb.

1 opmerking:

  1. haha dat snoetje!!! Heerlijk voorjaar en nieuwe tuinplannen!! Sukses!

    BeantwoordenVerwijderen