Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Voor wie van wol houdt en/of inspirerende mensen

Zo leuk om te luisteren naar  inspirerende mensen die bezig zijn met wol. Laat deze mensen nu in overvloed aan het woord komen in podcasts van WOOLFUL (engelstalig). Tijdens het breien, het eten koken  of de afwas, ik luister er graag naar. Het is wel een beetje lastig om het volume van de kinderen  laag te houden op de achtergrond. Gelukkig zijn er koptelefoons.
Nu gaat het als volgt,
Zoon: Mam, zit je nu alweer naar dat rare programma over wol te luisteren?
Zoon: Maaam, zit je nu alweer naar dat rare programma over wol te luisteren?
Zoon: Maaaaaaam, hoor je wel wat ik zeg?
Zoon: Maaaaaaaaaaaaam!
Ik : Heu, wat zegt je?
Nu zijn de rollen eens omgedraaid ;-). Leuk hè?!

Veel luisterplezier!
Laatste tip: in Aflevering 8 komt er ook een Nederlandse dame, Ilona van Deurzen, aan het woord over Moeke yarns.

 (afbeelding van woolful.com)

jilldrapermakesstuff_3

Ondertussen droom ik nog even verder over dat keuterboerderijtje in het bos. Met wat schapen en dan zulke mooie wol als Hannah  produceren. 
Droom, droom.

4 opmerkingen:

  1. Wij hadden vanmiddag schapen in de tuin en mogen alle vachten hebben van de schapen, het zijn er alleen 52 en wat moet ik met zó veel vacht?!
    Eerst maar eens leren hoe ik het tot wol kan maken haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de vacht ook vilten. Maar 52, jeetje, wat een cadeau!

      Verwijderen
    2. Tegen de tijd dat jij er ook wat nodig hebt geef dan een gil, ze scheren ze elk voorjaar en gooien de vachten gewoon weg!

      Verwijderen
  2. Genieten he, wolletjes :)
    Wat een cadeau Kaya, 52 vachten, jeetje. En weggooien van vachten is eeuwig zonde. Je kunt er zoveel mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen