Pagina's

zaterdag 12 februari 2011

Verborgen schatten/ Hidden treasures

Ik heb een zwak voor kringloopwinkels. Urenlang zou ik door deze winkels kunnen snuffelen op zoek naar voor mij verborgen schatten.
Vorige week was het weer eens zover en ging ik op schattenjacht bij een van de drie kringloopwinkels die ons dorp rijk is (jaja, u leest het goed, DRIE!).

Kringloop vondst/ Thriftshop treasure

I just love thriftshops. I could wander for hours through a thriftshop looking for hidden treasures. Last week we did some hunting and found a few treasures for our little pirates nest.
Kringloop vondsten/ Thriftshop finds

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik deze wolwinder en een kinderschommelstoel zag . Hebbes!
I could not believe my eyes when I saw a woolwinder and a little rocker. Gotcha!
Kringloop vondsten/ Thriftshop finds

Vervolgens sleepten we ook nog bovenstaande kast mee naar ons roversnest. Het werd tijd dat alle knutselspullen, verspreid door het hele huis, een eigen plekje zouden krijgen. Nu alleen nog een plannetje (en tijd) maken om hem op te knappen. Ideeen?

I was so happy when I saw this cupboard tucked away in a corner of the thriftshop for only 15,-.. Euro
Now we just have to make a plan (and find some time) to brighten up this oldie.Any suggestions?

2 opmerkingen:

  1. oh my goodness. . .what lucky finds! I so want that wool winder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zijn die kringloopwinkels, wij hebben hier in ons dorp 4 kringloopwinkels, ééntje tbv een goed doel, en de andere ten bate van zichzelf, maar altijd leuk om te neuzen

    BeantwoordenVerwijderen