Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Leuke bijverdienste

Wat doe je als je geen spullen hebt om te verkopen met koninginnedag?
Klinkt een beetje raar, maar ik geef spullen die we niet meer nodig hebben weg. Natuurlijk willen de kinderen wel wat bijverdienen op een kleedje in het dorp tijdens deze feestelijke dag. Een goed idee, want dan kunnen ze het geld  direct weer bij hun vriendjes op kleedjes uitgeven voor weet ik veel wat. Iedereen blij.
Maar ja, wat ga je dan verkopen?



Tomatenplantjes voor een zacht zeeprijsje.
We waren na 2 uur helemaal uitverkocht. Maar liefst 90 plantjes, allemaal weg!
Het was wel een werkje, maar dat kon de jeugd makkelijk aan onder toeziend oog van moeders.
Voor volgend jaar staan al nieuwe plantjes op de planning. Gourgette, tomaten en paprika.

Dus wie leuk wil bijverdienen............

9 opmerkingen:

  1. Hier heb je tenminste wat aan! Goed idee en leuk dat het in die oranje bekertjes zit.
    Wordt volgens mij een gouden handel volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu eens creatieve handel!!
    En die oranje bekertjes..... geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig idee! En leuk dat het ook nog wat opleverde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg en je hebt er inderdaad ook nog eens wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee. Hopelijk kan ik me het volgend jaar nog herinneren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super idee! iedereen eet binnenkort JULLIE tomaatjes! wow!

    BeantwoordenVerwijderen