Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Wat doe je?

De meest gestelde vraag na 'Hoe gaat het nou?'  is toch wel  'wat doe je savonds?'
s Avonds als de kinderen in bed liggen, lees na 9 uur, dan ben ik wel klaar met de dag , dan vlei ik mij neder op de bank. Geen vertaalwerk meer, geen mails beantwoorden, geen huishouden en vooral liefst geen bewegende kinderen meer voor mijn neus, aub. Appen wil ik nog wel doen, want  de meeste mensen in Nederland zijn pas 'savonds beschikbaar voor een appsessie. Geen probleem. Maar het allerliefste pak ik toch mijn haak- of breiwerk erbij en mijn online kruidencursus. Dat idee van die kruidencursus was niet echt handig met beperkt datagebruik, maar wat is het leuk. Wat nog fijner is dat het allemaal korte filmpjes zijn. Daarover later natuurlijk meer.

Nog even wat kiekjes van mijn laatste haak project. Voor mijn kersverse neefje. Wat een schatje. Fijn dat ik toch nog een beetje bij hem kan zijn ook al zit er 1500 km tussen ons.



6 opmerkingen:

  1. Ah gefeliciteerd met 't neefje,wat een mooie kleine nieuwe jongen <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind wel jammer dat ik niet even aan hem kan snuffelen. Man, wat ruiken kersverse babies lekker (of naar zure melk, maar dat heb ik verbannen uit mijn geheugen)

      Verwijderen
  2. Lief neefje onder een schattig stoer dekentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah lief, dat lijkt me idd het meest jammere dat je niet zo even snel om een bakkie kan bij dit soort dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen