Pagina's

dinsdag 22 augustus 2017

Over A,B,X en C


Waar wonen jullie nou eigenlijk?  Dat is een goeie vraag. Hoe zit dat nou met al dat verhuis? Welgeteld 3 keer in de afgelopen 2 jaar. Even in het kort.
  • In Nederland woonden we op plek A.
  • Ik en de kinderen verhuisden naar plak B in Zweden. De man bleef nog in Nederland in ons eigen huis  en reisde er lustig op los tussen A en B.
  • Totdat  De man ging werken in Zweden op plek C met een variabele woonplek X omdat er geen huurhuis te vinden was in de buurt.
  • Uiteindelijk kwam er een huurhuis op plek C en was het nog maar 6 zes uur rijden van plek B. Mooie baan maar niet echt handig familietechnisch gezien. De rest van de familie verhuisde van B naar C. Het huis op plek A was inmiddels verkocht. Een woonplek onderhouden is meer dan zat ;-).

Vrij duidelijk tot dusver. Laten we nu een boerderij op plek B gekocht hebben. Eueueu... toen haakten veel mensen af. Waar wonen jullie nu?

Na veel nadenken, strepen, wikken en wegen werd er weer een knop doorgehakt. Ik en de kinderen wonen weer op plek B en de man reist tussen B en C. Voor hoe lang? Weet ik niet. KWW, zoals mijn moeder altijd zei (Kieken wat wurdt) en bij die woorden laten we het maar voorlopig.

Wel hebben de kinderen laten weten dat ze voorlopig niet meer willen verhuizen. Dat komt prima uit, dat waren we ook niet van plan.


4 opmerkingen:

  1. Klinkt als lange afstands forensen! En nu wonen jullie wel heel mooi op plek B dus ik begrijp best dat de kinderen niet meer willen verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als lange afstands forensen! En nu wonen jullie wel heel mooi op plek B dus ik begrijp best dat de kinderen niet meer willen verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen