Pagina's

dinsdag 12 december 2017

Kerstboom soap

Afgelopen weekend ging een droom van de man en mij in vervulling, een kerstboom van ons eigen land. Zo lang als we al bij elkaar zijn, al meer dan 23 jaar, hebben we het over een kerstboom gerooid op ons eigen land. Sowieso zijn wij van de echte boom. Al heeft de hele wereld een kunstboom om welke reden dan ook, voor ons is het pas kerst met een echte boom. Ik teken voor het gesleep en de troep met naalden. 

De boom werd uitgezocht en goedgekeurd door de hele familie. Of ik de boom even wilde vasthouden......
.....Oeps........ was toch iets zwaarder dan ik dacht.
Volgend jaar kunnen de twee oudste zonen het wel, terwijl pa en ma kijken. De heren lagen natuurlijk in een deuk na mijn  actie.

Vervolgens sleepten we de boom naar huis. Twee keer werd de route veranderd omdat de boom vast kwam te zitten tussen de dichte begroeiing.  
Binnen bleek de boom toch iets groter dan gedacht.
Geen probleem, stukje eraf, nog steeds de perfecte boom.
Nu kan de kersttijd echt beginnen.

5 opmerkingen:

  1. Haha :-) Gezellig zo met een echte boom van eigen land ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik zie je dochter echt wegduiken! Bij ons ook altijd een echte boom, maar van eigen land is wel gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe met je mee er is niks leukers dan op jacht naar een boom keuren inpakken ( kijken of ie wel in de auto past) En dan lekker de kriebel naalden langs je armen zolang ik het Die van jullie staat nu ook mooi te pronken leuk !!!!!kan doen we het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n verse boom zal je weinig last van uitvallende naalden hebben. Fijne, rustige kerstdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om te zien zo’n verse kerstboom,maar als je huisdieren hebt is het gevaarlijk ,de meeste mensen weten niet dat de naalden erg giftig zijn voor honden en katten.

    Gr Jos.

    BeantwoordenVerwijderen