Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Onze opruimcoach

Niets is veilig voor de handjes van ons Madelief. Deurtjes in de speelgoedkast van haar grote broers, zoveel mogelijk alles hoog wegleggen en deuren achter je kont dicht doen anders staat madam zo buiten.
Wie wil leren opruimen moet geen opruimcoach nemen, maar een ondernemende dreumes. Heb je even geen zin om spullen weg te leggen waar ze horen, wordt je direct afgestraft. Heel duidelijk punt.
Mijn breiwerk is ook nergens veilig. Niets zo vervelend als een uitgetrokken breiwerk door kleine handjes.
Ik ging op zoek naar een  plekje waar  het breiwerk wel voor mij, maar niet voor Madelief voor het grijpen lag. De oplossing was simpel. Er slingerde nog twee groentenkistjes rond, ik combineerde die met een restje verf, schroefde ze aan de muur en klaar was de nieuwe opbergplek.

Aan de ene kant kun je dus mopperen over een ondernemende dreumes die overal aan zit, aan de andere kant is het een goede schop onder de kont om op te ruimen. Daar kan geen opruimblog, boek of coach tegenop.



10 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens (ook hier een dergelijk probleem), maar dit heb je toch wel hartstikke leuk op weten te lossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke oplossing!
    goed gevonden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een heel goede oplossing tegen grijp grage handjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal goed ! maarre die schommelstoel is ook wel errugh leuk. Mocht je hem ooit kwijt willen ??!!!
    Groet, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zorgt er niet alleen voor dat je blijft opruimen, maar ze maakt je ook super creatief. Een heerlijk meisje, toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar, hier ook zo'n ondernemende dreumes als opruimcoach! Erg leuke en creative oplossing heb je voor je breiwerk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herinner me nog dat ik ook heel ging opruimen toen de kinderen in die ontdekkingsfase zaten. Het huis was nog nooit zo schoon en netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOH!!! kom hier net terecht en ik vind dit een geweldig idee! Hier begint het meisje net een beetje rond te teigeren en er is nu al niks meer veilig wat er op de grond ligt, staat of zit. EN muur heb ik nog zat, en opbergruimte te weinig. Hier gaan we iets mee doen in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen