Pagina's

donderdag 22 maart 2018

Lentegevoel en reclame

Het lente gevoel is er hoor! 
Dat we nog tot onze enkels in de sneeuw staan, ach.

Verder wil ik nog even reclame maken. Voor wie het nog niet weet, de beste droger aller tijden, moedertje natuur in samenwerking met vadertje tijd.
Geheel gratis en voor niks, waar vind je dat nog?
Ook in de winter? Ook in de winter.
En met regen? Dan is er altijd wel een droge plek onder een dak. Vergeet vooral niet, 
na regen komt gewoon weer zonneschijn.

(Nee, ik krijg geen commissie ;-))

12 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk! En hoe heerlijk als dan het zonnetje er bij komt kijken! Niets zo heerlijk als schoon gewassen was op de buitenlijn gedroogd. Mij heb je mee hoor! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik noem dat altijd mijn huisvrouwengeluk, buiten gedroogde was!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ruikt dan zo lekker,zeker de lakens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O heerlijk! Er is niets heerlijker dan s avonds onder een buiten gedroogd laken te kruipen!
    Leuk dat je weer schrijft trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook van de buitendroog. We hebben geen energievretende wasdroger en er gaat niets boven een in de wind gedroogde handdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet toegeven dat ik in de winter lekker binnen blijf met mijn was. Droogrek op de zolder. Maar van buiten in de wind gaat het zeker lekker ruiken en hoef ik ook minder te strijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk buiten drogen maar hier staan we nog tot onze knieën in de sneeuw dus nog maar even wachten. Wel af en toe een rekje op het balkon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook wel weer wat veel van het goede in maart, vind je niet?

      Verwijderen
  8. Lekker he, buiten gedroogde was. Mn buienapp zei vanmorgen dat het de hele middag en avond gaat regenen. Het begint nu inderdaad te druppen, dus blij dat het op zolder hangt. Heb een fijn rek in ons trapgat, droogt als een malle daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat een mooie reclame! Energiezuinig ook nog.
    Zelf hang ik mijn was alleen in de zomermaanden buiten. De rest van het jaar gaat het op een droogrekje en soms het beddengoed in de droger. Als het vochtig is buiten dan droogt het voor geen meter aan de buitenlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen