Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Hup naar buiten

Soms moet ik mijn jongens echt wegsleuren bij al dat beeldschermvermaak, anders krijgen ze nog vierkante oogjes. Het gemopper gaat meestal wel over in enthousiasme als ik begin over hout verzamelen, vuurtje stoken, dode dieren vinden en spotten wat er al bloeit.

Blozende buitenkindjes krijg je niet vanzelf (mochten jullie dat denken), daar moet je zelf ook tijd en energie in stoppen. 
O, ja er was ook nog een bonus, een stuk fazant.
Jippie!?




5 opmerkingen:

  1. Heerlijk naar buiten en een super goed skeletje! Werd bij ons ook mee naar binnen gesjouiwt denk ik.
    Dit heb ik laatst voor de kids gemaakt ook leuk vor kinderfeesjes volg de link ;) http://pinterest.com/pin/195202965071274796/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk linkje. Heb weleens zoiets gedaan met kleurtjes zoeken in de natuur. Deze ga ik ook eens proberen.

      Verwijderen
  2. Je hebt mooie kinderen :)

    Eigenlijk ben ik erg blij met je eerste zin. Hier ook beeldschermjunkies, die gelukkig doorgaans wel ook de voorkeur geven aan lekker naar buiten als ik dat voorstel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms zou ik wel alle electronische vermaak de deur uit willen zetten. Maar ja, soms is het goed vermaak....

      Verwijderen
  3. Mooie foto's ! en groot gelijk om ze af en toe buiten te sturen....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen