Pagina's

zondag 14 juli 2013

Eerste week zomervakantie

Wat een heerlijke eerste week van de zomervakantie. De mannen gingen logeren op het eilandje van vriend P. (zie hier), ik en de kinderen gingen logeren bij opa en oma in de Achterhoek, we gingen naar het strand dichtbij en rommelden wat an. (het gekibbel de eerste dagen van de jongens na een drukke laatste schoolweek laat ik even buiten beschouwing).

Ook al gaan de kinderen niet naar school, ik zie ze elke dag leren, een stapje verder gaan. Fijn dat er nu tijd is om zelf te ontdekken en groeien.






6 opmerkingen:

  1. Het is echt zo, in die zes weken zomervakantie groeien ze echt, lichamelijk en geestelijk.
    Geniet van de vakantie en van alle mooie buiten-dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk op het strand! Gekke dreumes wil ook niet normaal van de glijbaan :)? Lekker genieten van de tijd om je kinderen te kunnen zien groeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk; water, zand én zon!!
    Genieten!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even bijgelezen bij je. Heerlijke foto's, ook van je vorige bericht.
    Kinderen leren thuis zeker zo veel, het is alleen een heel andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er gezellig uit! En kinderen leren inderdaad ook veel in de vakantie. Ik zie ze dan ook vaak echt een groeispurt maken. Wij moeten nog een week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo alles uit de tuin !!
    Ik heb je blog gevonden via Hannah en ben gelijk maar volger geworden leuk om te lezen.
    lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen