Pagina's

vrijdag 11 april 2014

Latertje

Was het gisteravond opeens 00:30 !
Bijzonder voor mij, want doorgaans lig ik om 22:00 wel te kooi. Hoe is dat nou zo gekomen?
Met de man in het buitenland, met een kopje thee (die ik later verruilde voor een biertje) in mijn stoel, een haakwerkje/ probeersel in de hand en de laptop voor mij met de serie  The Victorian kitchen garden.

Om 00:30 belande ik dus bij aflevering 6 en wat heb ik weer veel geleerd en wat hou ik toch van zulke series. De serie laat heel mooi zien wat een werk het wel niet was om de bewoners van een langoed in voedsel te voorzien. Wat hebben wij het tegenwoordig toch makkelijk met onze supermarkten.

Het haakwerk dat mij ondertussen bezig hield is een cadeautje voor mijn dinsdag oppaskind. Ze wordt zaterdag 11 en dat moet gevierd worden. Aangezien ze altijd een haarband in heeft, om haar korte kroeskoppie in bedwang te houden, leek het mij leuk om er een te haken. In het oranje, want ze houdt ook nog eens heel erg veel van voetbal. (Er is toch binnenkort weer iets met het Nederlands elftal?). 
 
Kleine meid showt even, want het lukte niet zo met foto's maken

En zo kwam het dus dat een saaie donderdagavond een klein feestje werd. Nu zijn er nog 6 afleveringen te gaan van de serie..... en nog een haarband in een andere kleur zal extra punten scoren (om maar in voetbal termen te spreken) op het feestje........ Ik heb zo'n gevoel dat het vanavond weer een latertje gaat worden.

Fijn weekend allemaal!

ps: tot nu toe vind ik  aflevering 4 over de maand april het leukst.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zulke verslavingen :) Veel kijkplezier, als ik niet kapot neerstort ga ik ook een poging wagen om te kijken. dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker he zo in je eentje even, dan wordt de avond opeens helemaal anders. Fijn weekend!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zo'n avondje en de haarband vind ik geweldig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen